vrijdag 4 november 2011

Knuffels

Ik heb wat foto's gemaakt van knuffeltjes die ik heb gehaakt in de loop der tijd voor mijn dochter. Ze komen allemaal uit de leuke boekjes van Ana Paula Rimoli en Christel Krukkert, ze zijn dus niet door mijzelf verzonnen.
Ze zijn niet zo mooi als het origineel, maar ik vind ze zelf wel leuk gelukt. En het belangrijkste is dat mijn dochter ze geweldig vindt, zij vindt mij de beste "haakster"van de wereld, dat is alvast wat!.

Mijn laatste project is iets uit het nieuwste boekje van Ana Paula Rimoli. Ik heb een vlindertje en een wormpje gehaakt met een peer. Eigenlijk hoort de worm bij de appel, de vlinder bij een aardbei en een slak bij de peer. Bij mij is het alleen de peer geworden..

Nu ben ik met een megaproject bezig, een deken voor op de bank. Ik haak hem van allerlei verschillende granny squares met verschillende motieven en kleuren. Ze zijn wel allemaal even groot, best groot, zo schiet het lekker op. Bij mijn volgende bericht zal ik een paar foto's laten zien van de squares die ik al heb gehaakt.

Ik vond het erg leuk om mijn amigurumi knuffels te laten zien. Het valt echt niet mee om ze een beetje leuk op de foto te krijgen.
Bedankt voor het kijken , tot de volgende keer.

groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch schattig he!!!
    Je foto s zijn goed gelukt zo.
    Poesje is zo schattig.............. die heb ik nog niet gezien !!!
    Lekker bezig :)

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze ongelooflijk schattig zeg !
    Mijn girls vinden ze ook erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal weer erg leuk geworden. De vlinders had ik volgens mij nog niet gezien. Ik vind je foto's best goed gelukt, het staat er allemaal goed en duidelijk op! Alhoewel ik het konijntje in het echt toch nog veel mooier vind.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen