maandag 28 november 2011

De Workshop

De workshop kerstballen breien was echt hartstikke leuk. Wel echt heel erg lastig, vooral in het begin. Je zet steken op 4 kleine bamboestokjes en je breit met een vijfde. Bij de eerste toeren is dat een ontzettend gepriegel en zit je werk continue gedraaid. Niet echt een werkje om te doen met 30 vrouwen aan één lange tafel. Gelukkig was er hulp voorhanden en na ongeveer een uur werd het wat rustiger en was iedereen bezig met zijn kerstbal.

Ik heb er nu 2 af en ik ga er zeker nog meer maken. Graag zou ik er ook één maken met een echt motiefje erin. De ballen in het mandje waren om ons te inspireren, de andere twee zijn van mij. Ik ben benieuwd of iemand van jullie zich ook al eens aan een kerstbal gewaagd hebben?



4 opmerkingen:

  1. Nou nou Anneke je gaat wel hard hoor nu kan ik je zeker niet meer inhalen hahahaha.
    Nog steeds hetzelfde stukje bij mij!!!Veels te veel te doen over een weekje of 2 heb ik er wel wat meer tijd voor en dan kom ik gezellig bij jou om weer een opfris cursus te doen hahaha!!!
    En het was zeker gezellig

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk maar niets voor mij.
    Breien is niet mijn ding maar vind
    het wel heel knap gedaan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze supermooi !
    Ziet er erg ingewikkeld uit !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstballen zijn heel leuk geworden. Ik las er een stukje over in de krant. Er stond een foto bij waar je op staat. Als je het niet gezien hebt, ik heb 'em voor je uitgeknipt.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen