maandag 24 oktober 2011

Eindelijk af!

Al een tijdje was ik bezig met het haken van een (school) tas voor mijn jongste dochter. Ze is 9 en dol op roze, blauw, bloemetjes, randjes etc. De tas bestaat uit 34 squares, ik vond het een heel werk. En dan te bedenken dat ik ook zo graag eens een sprei wil haken..
Mijn dank gaat, zoals altijd, uit naar Jacqueline. Zij heeft de voering gemaakt voor de tas en dat maakt hem echt helemaal af.
Zelf ben ik er eerlijk gezegd erg blij mee en mijn dochter gelukkig ook!
Dit was mijn eerste echte update van mijn blog, leuk hoor.

Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. Nou die ziet er mooi uit.
    Super hoor zo.............. ziet er goed uit!!!

    Tot morgen gr Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachrig.
    Echt super gedaan.
    Noa boft maar weer met zo'n mama.
    Je blog ziet er steeds gezelliger uit.
    Zie je het lukt je best.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Je eigen blog. Ik volg zoals je weet al jaren muziekblogs en heb geen idee hoe ze gemaakt worden. En nu heb jij er zelf één. Ik vind 'em er geweldig uitzien en de dingen die je maakt ook. Ik ben echt hartstikke trots op je!!

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen