vrijdag 21 oktober 2011

MIjn allereerste bericht

Ik heb lang lopen twijfelen of ik wel een blog wilde maken, ik geloof eigenlijk nog steeds niet dat de dingen die ik maak goed genoeg zijn om aan anderen te laten zien.  Maar Jacqueline (van Loves to Create by Jacqueline) heeft mij dan eindelijk overgehaald om het toch te proberen!
Mijn blog heet daarom dan ook probeersels, want dat zijn mijn frutsels eigenlijk ook. Tot nu toe heb ik alleen nog maar dingen nagemaakt en nog niet echt zelf iets gecreëerd.
Sommigen zijn beter gelukt dan anderen, maar ik hoop dat jullie toch het één en ander leuk vinden.

Dit hoesje voor de mobiele telefoon van mijn dochter vind ik zelf leuk gelukt..
Ik wil nog wel van alles veranderen aan het uiterlijk van mijn blog, maar dat komt vanzelf. Hopelijk zijn jullie er dan nog om het te zien!

Voor nu alvast een fijn weekend,

Groetjes Anneke


6 opmerkingen:

  1. Nou zeg wat een mooi hoesje heb je gemaakt :) hihihihihihi ziet er toppie uit hoor!!!
    Ik ben heel trots op je hoor en je blog is echt wel leuk!!!!!!!
    Ik heb ook al gepromoot voor je................ doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He hallo nog iemand er bij.
    Gezellig welkom.
    Je hoesje is een schatje.
    En met je blog is ook niets mis.
    Je leert alles vanzelf. Komt goed.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh dit is inderdaad een heel leuk hoesje joh enne ik maak ook van alles na hoor, met een eigen draai die ik er zelf dan aan geef, dat wil niet zeggen dat het dan minder leuk is!
    En welkom in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik las een tijdje geleden al bij Jacqueline dat je een blog wilde starten maar nog niet helemaal wist hoe. Nou het is je gelukt (met wat hulp natuurlijk)! En het ziet er prima uit. In het begin is het altijd even zoeken en aanpassen en na een tijdje denk je: ja zo is het mijn eigen stijl.
    Je mag best wat meer trots zijn op de dingen die je maakt, want ze zien er prachtig uit. Enne...een hoop mensen zouden willen dat ze dat kunnen wat jij kan!!!!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    daar ben je dan, een officieel lid van de blogbende nu :)
    Proficiat met je blog !
    Je hebt een erg leuk tasje gemaakt hoor, niet zo bescheiden :)
    Kom je bij mij ook eens kijken ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    bedankt voor je bezoekje en wat een compliment over mijn foto's terwijl ik dat dus ook zo'n moeilijk punt vind en ik ben nooit tevreden hoor, want de foto geeft het toch nooit zo mooi weer als het in het echt is he !
    Ik vind jouw foto toch ook heel goed van kleur en duidelijk hoor !
    Liefs en tot blogs !
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen